Top 5 gestelde vragen
Bij Suitable kun je artikelen op twee manieren retourneren:
Je kunt binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling een artikel gratis ruilen of teruggeven in een van onze Suitable winkels.
Na ontvangst van je bestelling mag je artikelen binnen 30 dagen via de post retourneren. Voor een snelle verwerking adviseren we je om hier je retour online aan te melden.
We bieden je vervolgens verschillende mogelijkheden voor een retourlabel aan. Deze plak je op de buitenkant van het pakket.
Vul ook een retourformulier in en stop deze in het pakket voordat je het dichtdoet. Deze kan je hier downloaden.
Het pakket stuur je naar:
Suitable Herenmode
Afd. Retouren
Stadionlaan 163 – 165
5246 JT ROSMALEN
Nederland
LET OP: de retourkosten zijn voor je eigen rekening! Je kunt hier voor een lagere prijs een retourlabel kopen.
Schade ontstaan door onzorgvuldig passen of tijdens het retourneren zullen we in mindering brengen op het bedrag dat we aan je terugbetalen.
Het kan echter voorkomen dat een artikel uitverkocht is en dat we het moeten nabestellen bij de leverancier. De levertijd kan dan oplopen tot 10 werkdagen.
Let op: als je ervoor kiest om je bestelling vooruit te betalen, houd er dan rekening mee dat het één tot vijf werkdagen kan duren voordat het bedrag is overgeschreven. Zodra we je betaling hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging per e-mail.
Ben je niet thuis?
Je krijgt een e-mail met het bericht dat het pakket is afgegeven bij de buren of dat je het kunt ophalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.
Het pakket blijft 1 week beschikbaar voordat het wordt teruggestuurd naar Suitable.
Zending met DHL
Ben je niet thuis?
Dan zal de DHL-bezorger een kaartje in de brievenbus doen. Op de kaart staat aangegeven dat het pakket is afgegeven bij je buren of dat je het kunt ophalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Het pakket blijft één week beschikbaar voordat het naar Suitable wordt teruggestuurd.
We streven ernaar om klachten te voorkomen. Mocht een artikel toch gebreken vertonen of beschadigd zijn tijdens bezorging, dan horen we dit graag zo snel mogelijk. Je kunt hiervoor terecht bij de dichtstbijzijnde Suitable winkel of onze klantenservice.
Om een klacht te melden, stuur een mail naar [email protected] met vermelding van je naam, telefoonnummer en een foto van eventuele beschadigingen of gebreken.
We doen ons uiterste best om binnen enkele uren een persoonlijke reactie te geven. Mocht het drukker zijn dan verwacht, dan kun je binnen 5 werkdagen een antwoord verwachten. Samen zoeken we naar een passende oplossing, zoals reparatie, ruiling of terugstorten van het aankoopbedrag.
Wanneer je op de link klikt onder aan de e-mail ga je automatisch naar de juiste pagina in je account. Hier kan je aangeven hoe vaak je de nieuwsbrief wilt ontvangen of dat je de nieuwsbrief helemaal niet meer wilt ontvangen.
Per categorie
Klantendienst is gesloten
Onze klantenservice is morgen bereikbaar vanaf 10:00Reactie binnen 1 minuut
BIC/Swift code: RABONL2U -
Btw-nummer: NL851836987B01 -
Kamer van Koophandel: 55728561